søndag 22. november 2009

En deilg overraskelse!!!

Min kjære Rune-mann har lansert en overraskelse til meg siden torsdag. Han har sagt at jeg må innom leiligheten når jeg kom hjem fra Oslo for der var det en overraskelse som ventet. Jeg har grublet meg halvt ihjel hele helga, lurt så fælt på hva det kan være. Han har sagt at han vet jeg blir glad, og passet på å nevne overraskelsen minst en gang hver dag siden vi dro. Jeg tenkte med meg selv at da kan det jo kanskje ikke være en CD eller DVD han har bestillt, hvis han er så sikker på at jeg blir skikkelig glad...? ;)

Og ista dro jeg innom leilisen, og DER møtte det meg et drømmesyn: Parketten var ferdig lagt på stua og kjøkkenet!!! :D :D Det var nydelig å se!!! Jeg sto bare å måpte i døråpningen lenge jeg, og turte nesten ikke gå på gulvet med sko tilfelle jeg skulle lage riper, hihihi. Det så ut som et ordentlig hjem, og det kribler i meg etter å flytte inn nå.



Parketten er hvitere enn den ser ut på disse bildene. På det nederste bildet stemmer fargen ganske bra nærmest kamera.



Rune visste at jeg var så urolig fordi vi reiste bort begge to midt i oppussinga, så han ville gjøre meg glad. Han spurte Svein svigerfar om han hadde lyst å legge gulvet, mens vi var borte, og det ville han :) Tusen tusen takk, Svein!!! Jeg er hoppende glad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar