søndag 15. november 2009

Ferdig med veggfornyeren!

I dag ble vi ferdig med å legge veggfornyer på alle vegger!!! Da er det maling som gjenstår, før G-U-L-V-E-T kan legges!! :D
Jeg skrev tidligere at vi kanskje skulle legge gulvet denne helga, men det er så mye småarbeid og pirk som har vært nødvendig å gjøre først, så selv om det kanskje ikke vises så godt på bilder så er det mye arbeid som har vært lagt ned. Alt er jo hvitt, men vi har malt alle dørkarmer og vinduene på stua med to strøk grunning og to strøk maling, og malt taket to ganger pluss lagt all veggfornyeren. Med "vi" så mener jeg Rune-mannen og Svein svigerfar selvfølgelig;) Jeg har tatt karmene jeg. Det har vært min greie ;)



Lille Oliver har blitt trillet og passet av to sett besteforeldre og tante Maria, og har hatt det toppers, hihi. Etter supertips fra Tonje (Takk igjen, Tonje!) satte vi inn reisesenga som lekegrind, og OllieBollie kunne trygt sprelle og leke oppi den.





Søtingen ser da ut som han har det bra? ;) og ligner ikke den gule figuren litt på Ollie?? Hihihi.

Rune jobber der borte fortsatt, tror han maler et 3.strøk i taket og legger akryl i alle hjørner og skjøter.
Jeg skal prøve å få malt veggene i morgen formiddag, mens Oliver får leke seg litt i lekegrinda.

Vi reiser jo bort alle tre på torsdag. .. Snakk om dårlig timing!! Når vi bestilte billettene trodde vi ikke det ble noen leilighet på oss, så vi skulle bare koble av og kose oss istedet. Nå er det jo ikke akkurat stint med penger om dagen, men billettene får vi ikke refundert, så da må vi bare gjøre det beste ut av det:) Vi kan jo ikke sitte inne heller. Derfor må vi jobbe på, disse dagene!! :)

Nå skal jeg hente mannen, BabyCall'en får stå hos mamma og pappa så Oliver får være alene hjemme;)

God natt!

P.S.:Jeg må bare vise dere en litt større versjon av tapeten:


I love it!!

2 kommentarer: