tirsdag 10. november 2009

Klage fra nabo

Jeg begynner å lure på hvordan det blir å flytte inn der borte nå... Har vi gjort oss uvenner i blokka før vi overhodet har bodd der, tro??

I dag startet rørleggeren med sluk-arbeidet. Og det ga lyd fra seg, gitt!! Shit som det bråkte. Vi dro så snart han hadde begynt, og etter et kvarter ble jeg oppringt av en meget frustrert dame som klagde på bråket. Babyen hennes skrek og skrek og hun lurte på om vi ikke kunne be han vente til i morgen. Jeg la meg bare helt flat jeg, og beklaget støyen, men jeg gikk ikke med på å stoppe rørleggeren når vi først hadde satt i gang... Klokken var jo 8.30, så det er innenfor rammene i husreglene det. Men det var ikke noe kult å få klage nei... For sikkerhetsskyld snakket jeg med styrelederen i BL, og han lo nesten litt av det hele og sa at vi ikke brøt noen ordensregler. Så da så ;) Men blir litt nervøs for å treffe naboer der nå, i tilfelle vi blir uglesett... Bør vi beklage oss, syns dere?

Det verste av alt er at rørleggeren måtte avbryte arbeidet pga en krise et sted, og må fortsette borringen i morgen tidlig... IIiiik!! Enn å bare dra sånn da, er det vanlig? Er det lov??

1 kommentar:

  1. huff klagende naboer er sjelden noe bra... :/ Håper det går bedre imorgen, så lenge dere holder dere innenfor hursreglene. Det dere kan gjøre er å sende ut nabovarsel, evt henge opp lapp i borettslaget ved postkassene ;-) Bare pass på at de ikke tar seg betalt for hele tiden hvis han stakk!
    Driver å leser havets katedral jeg også, den er grusom og rå, jeg har ikke kommet så langt enda. Har nok en viss anelse om at grusomheten bare fortsetter...

    SvarSlett