fredag 11. mai 2012

I gang igjen

Så er vi igang igjen!

For en måned siden fikk vi endelig solgt gammel-Opelen og for pengene dro vi rett på Nilsson trelast og kjøpte gulv til stua. Jeg har jo alltid lyst på brede furuplanker, men det er ikke noen god løsning i denne leiligheten. Så jeg har kommet fram til at gulvet på Tegelverkstunet er det beste alternativet. Det kjøpte vi også på Nilsson, og jaggu var det ikke tilbud på det samme gulvet her om dagen! :D
To stavs hvit eikeparkett som her i gamleleiligheten. Gulvet er ganske mye lysere enn det ser ut på bildene. Jeg gleder meg!! Gulvet vi har nå er en type vinyl eller gummigulv som er fotografert treverk, og litt sånn uklart fokus så man blir svimmel av å se lenge på det! :(

Rune har på to små ettermiddager revet ned tapeten på den ene veggen i stua som har det, slik at vi kan legg ny fin hvit tapet før gulvet kommer på plass. (Tapeten var hvit, men ruglete og ikke bra ;))



Se fine tapeten de hadde før i tiden! ;) (Ikke Helene og Victor da ;))





Planen er at jeg og barna, mamma og Ingeborg reiser på hytta etter barnetoget på 17. mai, så kan Rune jobbe videre med oppussingen. Greit for meg! :D

Veldig koselig er det ikke foreløpig, men det blir jo så braaaaaa! :D :D Følg med følg med.

God fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar