onsdag 7. desember 2011

Framgang i gangen

Rune er supermann! <3 Starter dagen med å kjøre Oliver i barnehagen, full dag på jobb, hente Oliver gjennom rushen, vel hjemme kaster han seg over gangprosjektet og holder på til leggetid. Jeg er heldig! :D


Etter å ha skrapet vekk den siste tapeten sparkla han ujevnheter. Etter å ha pussa ned og tørka av pussestøv la han akryl i alle sprekker og kroker. Det trengtes!



Etterpå fikk hele gangen et strøk maling for å unngå gjennomslag i tapeten vi skal legge. Jeg er litt sånn fort og gæli, så jeg ville nok lagt tapeten på dette tidspunktet, helst hadde jeg sikkert lagt den i går ;) Men Rune er grundig, og det er sååå bra! For det hadde jo vært kjedelig å oppdage at den stygge stripetapeten skinner igjennom når man har lagt ned så mye arbeid først... ;)


Det var så godt å få vekk de stygge veggene! Se hvor fint det ble å få det hvitt igjen. Gleder meg virkelig til å få opp tapeten nå :D

I dag får sikkert taket et strøk maling, og den nye lampa kan kanskje skrues opp. 

Her hjemme sitter jeg og Amalie under og oppå alt som vanligvis bruker å stå i gangen. Og vi koser oss skikkelig i barseltida! <3

Fin onsdag til dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar