tirsdag 14. desember 2010

Ny-leiligheten!

Nå har vi altså kjøpt ny leilighet!! :D En 4-roms som er akkurat dobbelt så stor som vår lille 2-roms. Den er forresten ikke vår lenger...Den ble solgt for masse masse penger forrige uke!! :D

Vi hadde egentlig bestemt oss for å flytte inn uten å gjøre noe med leiligheten, men så fikk jeg for meg at jeg måtte male kjøkkenet i samme farge som stua.


Jeg tok ikke med meg arbeidslampe, så lyset og bildene ble ikke så bra. Spent på hvor bra malinga vil se ut i dagslys...;)


Nå er det ofte sånn at ting baller på seg når man bare skal noe. Når jeg malte så jeg fort at taklistene, taket og vinduspostene ikke kan stå umalt... Så jeg droppet å maskere...Jeg kom selvfølgelig borti listene med rullen innimellom, og det så jo ikke særlig pent ut. Så da måtte jeg dekke til alle skapdørene, vifta og gulvet for å klargjøre til takmaling...


Jeg malte listene i en fei, og da så plutselig ikke taket så ille ut likevel :D Så det hoppa jeg over. Men som dere ser så var jo ikke arbeidslyset det beste...Tror det må tas en ny vurdering i dagslys!

Men jeg synes det ble fint jeg, fargen er "chi" fra Jotun.

Nå er det vel på tide å kanskje pakke noen flytteesker...

Ha en fin tirsdag!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny leilighet og med solgt leilighet =) Gleder meg til å se flere bilder og kanskje komme på besøk en gang Ü

    SvarSlett