torsdag 11. mars 2010

Mariusdress


I mangel av oppussingsinnlegg får jeg skrive om andre ting jeg driver med om dagene. Jeg har begynt å strikke en mariusdress til Oliver, i størrelse 2 år. Da har jeg litt tid på meg, og kanskje han kan bruke den allerede fra høsten av, selv om han bare er 1,5 år da.


Jeg har begynt på den ene foten, og såååå langt har jeg kommet til nå. Jeg har mest lyst å strikke mønsteret med en gang, men det er i grunnen en bra motivasjon å strikke seg gjennom det ensfarga blå fortest mulig så jeg kan få begynt på mønsteret.

Etter at jeg innstallerte windows 7 snur noen av bildene seg på høykant når jeg laster dem opp på bloggen. Hvorfor det tro? Jeg har prøvd å endre størrelse på dem også, men likefullt ender de opp som dette...Hmmmm... Men dere får bare bikke hodet på skrå, så ser dere, hehehe.

På siste dag før lønn måtte Oliver og jeg kose oss med noe godt, siden det ikke var igjen stort av den forrige lønna. Så da stekte vi vafler! Jeg har funnet verdens beste oppskrift og de smaker helt nydelig! Hemmeligheten er nok skummet kulturmelk, natron og kardemomme. Mmmmmmmm :)


Oliver liker vafler.


Og når han er glad må han vinke!


Gleder meg allerede til morgendagen med Oliver kjenner jeg <3

God natt!

3 kommentarer:

  1. God start, gleder meg til å se dressen ferdig. Regner forsåvidt med å høre fra deg før den tid...:)

    SvarSlett

  2. ø+
    lp
    'ææø¨æææ¨^*øik-æ-pÆ^*'.--..------------- rgo,.\\
    å¨'

    SvarSlett
  3. Mamman min har strikket den dressen nettopp,hun holder på med lua ;-D Skjekk bloggen min --> http://www.elinekv.blogg.no

    SvarSlett