fredag 12. februar 2010

Utfordring fra bloggen La vita e bella ;)

For en stund siden fikk jeg en kommentar fra søte Tonje med bloggen http://t-bird-lavitaebella.blogspot.com/ om at jeg hadde vunnet en blog award av henne. Det skjønte jeg ikke helt hva hun mente med... ;) Men nå har jeg forstått det sånn at det er en slags utfordring om å "avsløre" 7 fakta om meg selv.

1. Jeg er livredd for verdensrommet
2. Jeg deler opp alt av poteter, biff, fisk og grønnsaker på tallerkenen før jeg begynner å spise
3. Jeg går med en drøm om å lære å spille trommer
4. Jeg er kjempestolt av å ha en pappa som spiller i symfoniorkesteret
5. Jeg elsker følelsen jeg får når jeg tar på meg pumps
6. Jeg sliter med en impuls som sier jeg ikke kan vente til i morgen med å kjøpe noe når jeg vil ha noe
7. Jeg vil gjerne bo i Lofoten igjen

Jeg burde sikkert sende denne utfordringen videre. Men nå vet jeg ikke hvem det skal være så det får vente litt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar