torsdag 21. januar 2010

Tallerkenhylle

Nå er det lenge siden jeg har blogget! Det er nok fordi jeg ikke har hatt noe særlig oppussing å blogge om...
Og så har jeg feiret bursdagen min to dager på rad, så da har det vært nok å gjøre. Siden sist har jeg altså rukket å bli 31 år :) Og det går helt fint. Hihihi.

I dette innlegget tenkte jeg å vise fram mitt siste innkjøp, nemlig en tallerkenhylle fra Fretex. Som veldig veldig veldig mange andre om dagen har jeg gått å ønsket meg en slik til å ha på kjøkkenet. Jeg vet ikke hva det er som gjør dem så fasinerende, men jeg tror det må være en kombinasjon av det retro, det funksjonelle og muligheten til å vise fram ting man syns bør vises frem og ikke gjemmes i et skap.



 Hele herligheten kostet bare 75 kroner!



Den har en stor sprekk i bunnplaten og en av stengene er halvveis knekt.



Kanskje det var derfor den var så billig. Men jeg tenkte å prøve meg på litt hobbysnekring og skru løs bunnplata og bytte den ut, og enten bytte ut den ene stanga eller forsterke den med en trebit. Så jeg kjøpte den likevel :)

Den skal selvfølgelig males, først hadde jeg tenkt hvit, men så kom Rune-mannen med et bedre forslag ;) Så da får vi se hva jeg får til... Jeg skal skru inn kroker på undersiden så jeg kan henge opp kaffekrusene mine. Dem er det kanskje noen som drar kjennsel på?



Hihihi. Det er de originale "two and a half men" -koppene. Det er den typen som Charlie drikker av, broren har en litt annen fargekombinasjon. Det var litt av et prosjekt å få tak i koppene, det kan jeg blogge om en annen gang.

Disse har jeg 8 av, og er nydelige å drikke kaffe av! :D

Ha en god dag!



.

2 kommentarer:

  1. De koppene er fantastiske! Jeg vil også ha hehe Ebay? De fra iittala u håndtak er også finfine =)

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte det ikke på Ebay, men det kan jo hende du finner dem der ;) Var innom Iittala selv på ferden mot de originale, og de er nydelige, egentlig finere, men vi ville ha med hank, så da går det jo ikke.

    SvarSlett