lørdag 16. januar 2010

Garderobeskap og kjøkkenflis

Jeg ønsker meg denne!



Åh, tenk å få ha denne på stua si... Jeg digger den gammeldagse looken og at den automatisk blar fram dato og dag :) Må spare litt så kanskje jeg har den til neste jul...hehe.

Dette er flisene som vi skal ha på veggen bak kjøkkenbenken. Det er superbillig glassmosaikk fra Right Price Tiles, på salg kostet de 29,90 kvm! Vi har jo bare maling på veggen nå, og trenger noe som kan beskytte veggen. Er litt spent på fargen, det var kanskje ikke førstevalget mitt, men prisen som fikk bestenme... men tror det blir bra likevel, jeg :)



Vi har fått bygd garderobeskap til soverommet nå, endelig! Det ble Ikea pax med fine Tonnes dører. Jeg hadde egentlig tenkt på speildører, men de finnes kun i 201 høyde. Siden vi valgte 236 cm høye skap, så fikk vi en liten glippe innerst ved veggen... Vi har jo som kjent en teit boks som går igjennom hele leiligheten, med avtrekksrøret som ble satt inn i -98. Glipen løste vi med å sette inn et kjøkkenskap fra Ikea på 40 cm i bredde. Det ble bra, syns jeg :)



Liker den koselige "kvisten" som ser ut som en skygge oppe til venstre der.

I dag er planen å komme enda litt videre i leiligheten, men vet ikke helt hvor vi skal ta fatt enda. Oliver skal på besteforeldrebesøk hvertfall :)

Ha en fin lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar