lørdag 5. desember 2009

Flytting

Nå er det alt for lenge siden jeg har oppdatert bloggen min. Vi har ikke sittet ned noe særlig på ukesvis nå, det har gått i ett! Nå har det skjedd litt i leiligheten siden sist, kan dere tro. Badet er ferdig flislagt, med nydelige, store flis. Adam gjorde en fantastisk jobb! Han jobbet raskt og grundig, både kvelder og morgener, og fikk det ferdig på en uke. Herlig! :) Akkurat som jeg ville ha det :) Nå mangler bare innredningen.

Kjøkkenet er ferdig oppmontert, og det er så koselig:) Lite, og koselig. Rune-mannen og Svein svigerfar satte det opp, jeg skrudde sammen skapene og pappa satte på skapdørene.

Det er litt kaos for tida, for vi flytta ut 1. desember fordi de nye leietakerne kom da. Alle ting ble pakket i hui og hast og nå har vi to store flyttelass i kjelleren i leiligheten, og ett midt på stua til mamma og pappa. Selv bor vi fortsatt på Byåsen, men inne hos foreldrene mine. Uten bil tar det tid å pendle mellom Strinda og Byåsen kan du si! Så nå har ikke Oliver noen body'er her, og jeg går rundt i Rune-bokser og lånte sokker ;) Hihihi, fnis knis ;)
Men i går fikk vi koblet til vann og i dag tror jeg vi får dusj og do, så målet er å sove der i natt!


Bilder må jeg legge inn senere.

Hadet så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar